miercuri, 7 august 2013

Pistruii

Publicat de Beauty and others la 21:07
Sursa: www.121.ro


Odata cu venirea verii apar pe fata, pe pometi, pe frunte si mai rar pe gat si pe decolteu, pistruii - acele pete maronii pe care le consideram de cele mai multe ori inestetice.
In sezonul neinsorit, aceste pete se atenueaza. De aceea in sezonul estival este foarte important sa folosim creme de protectie.
Totusi, pentru persoanele care chiar daca folosesc creme de protectie au aceste probleme, se recomanda diverse tratamente.
In saloanele cosmetice se folosesc diverse masti si tratamente de albire, inclusiv peeling-urile chimice.
Masca: Se taie un castravete feliute si se aplica pe tenul curat si demachiat, pe zonele cu pistrui. Se lasa sa actioneze 10 minute, dupa care se indeparteaza si se curata.
Laptele de asemenea nu se foloseste doar in combinatie cu castravetele, ci si cu frunze de patrunjel maruntite si tocate, se amesteca pana se obtine o pasta si se tamponeaza zonele cu pistrui.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pistruii, ani de zile au fost pentru mine un chin. iarna nu am nici macar unul amarat, dar cum da putin caldura... aleluia. Eram atat de disperata sa scap de ei incat am incercat si cu ceapa tocata, macerata cateva zile in otet si statea apio cu comprese pe fata. Era groaznic. Am incercat creme, decot din patrunjel si totul degeaba. Acum, in prezent, am invatat sa convietuim impreuna. Nu ma mai deranjeaza. Asta sunt, fata cu pistrui, careia toata lumea ii spune ca ii sta foarte bine asa si ca pistruii imi dau acel aer special. Multi imi apar atunci cand stau mai mult in soare. Dar ce conteaza, sunt frumoasa si asa. :D

Beauty and others spunea...

Mie mi se par destul de .. sexi :))
Am cativa, nu foarte accentuati, dar nu ma deranjeaza deloc :D

Trimiteți un comentariu

 

Beauty and others Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting