miercuri, 7 august 2013

Tag: Colors of the Rainbow

Publicat de Beauty and others la 02:30
Buna fetelor!
Astazi am revenit cu un nou tag. Un tag pe care l-am vazut la o youtuberita, mai exact la Ioana, mi s-a parut destul de distractiv si am zis sa il fac si eu.
In acest tag trebuie sa arat produse ce au culori ca si culorile curcubeului.
Sa incepem ..

ROSU & ALBASTRU
Aici am impuscat doi iepuri deodata!
Am ales un fard de ochi duo Trendy Fashion in nuanta 51. Nuantele sunt sidefate, destul de pigmentate, deloc prafoase.



ORANJ
Crema antiseptica de la Himalaya. O cremuta destul de buna, am folosit-o pe o mica eczema la glezna si usor, usor s-a cam vindecat.



GALBEN
Apa de toaleta Cocktails & the City Party Queen. O apa de toaleta oribila. La inceput miroase putin a vanilie, dupa 5-10 minute mirosul dispare.



VERDE
Creion de ochi de la Maria Lopez in nuanta 16. Are o textura cremoasa, este foarte pigmentat si rezistent la apa.



MOV
Balsam de buze Nivea Passion Fruit. Este delicios, miroase divin, hidrateaza buzele, coloreaza discret buzele.



PINK
Spray de par revitalizant cu aroma de flori de cires de la Avon. Are un miros discret, fresh. Se aplica usor, insa imi ingrasa repede parul.



MULTICOLOR
O mica trusa ce contine: unghiera, penseta, pila de unghii si forfecuta. Este usor de carat in geanta; mi-ar fi placut sa aiba si oglinda.



Acesta a fost tag-ul. Daca vreti il puteti prelua si voi.
Pupici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Beauty and others Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting